www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Новата Insignia Grand Sport на Opel е елегантна, красива и с висок IQ

18.04.2017 | Тест драйв | 57414 прочитания | Автор: Borislav Tzakov
A+ | A-


Често за дебюта на върховите модели автомобили се избират екзотични места – така е по-интересно и вълнуващо. Но понякога се намира и различен подход. Когато самата кола е достатъчно впечатляваща, не е необходимо да се търсят допълнителни ефекти - тя ще изпъкне и в естествената си среда. Така във Франкфурт, близо до родното й място  Рюселсхайм, Германия, се запознах с новата Insignia Grand Sport.



Моделът печели титлата „Автомобил на 2009 година“ веднага след появяването си и за 9 години са подкарани от клиенти 900 000 бройки. Сега успешната щафета се поема от абсолютно нова модификация – по-лека, по-спортна, много  елегантна и изключително интелигентна.



Новата Insignia е наистина в перфектна форма. Свалила е 175 килограма от теглото си, стойката й е като на приклекнал спортист, по-ниска с почти 3 сантиметра, стегната и атлетична. Стилистите следват линиите на високо оценената студия Monza Concept и колата изглежда като купе от по-висок клас. С ярко изразената предна решетка и тънките източени предни светлини, както и високотехнологичната визия на задната част, дизайнерите са създали един действително красив автомобил, който, както сам установих, завърта главите (буквално и преносно) на хората в колите наоколо и на пешеходците по улиците. Архитектурата е изцяло нова, междуосието е нараснало с цели 92 милиметра до 2829 мм, а следата е увеличена с 11 милиметра. Всичко това води до впечатляващ резултат – елегантна лимузина с излъчване на спортно купе с аеродинамичен коефициент 0.26, но в същото време просторна и изключително комфортна отвътре.



Гамата двигатели е голяма, но аз, още при първото ми сядане зад волана, попадам на върховия бензинов агрегат за новата Insignia - 2.0 литра Turbo с мощност 260 коня и максимален въртящ момент от 400 Нм., със среден разход  8.6 л/100 км. Този 4-цилиндров двигател ми идва в комбинация с напълно нова 8-степенна автоматична трансмисия, както и с авангардната система за задвижване на четирите колела с torque vectoring. При тази високотехнологична система два многодискови съединителя заменят конвенционалния заден диференциал и могат да предават въртящ момент към всяко от колелата индивидуално в рамките на милисекунди. Този супер двигател, заедно със значително намаленото тегло на новата Insignia Grand Sport и по-ниската позиция на седалките, ми предлагат много повече динамика, директно управление, чувство за сигурност и удоволствие от шофирането.



Моята тестова кола е максимално оборудвана с интелигентни технологии – от авангардните матрични светлини Opel IntelliLux LED, през панорамна 360° камера за засичане на обекти при маневри, до свръхмодерните системи за асистенция на водача и богатият на възможности head-up дисплей.



В допълнение, Insignia се предлага с типичната за Opel първокласна свързаност с интеграция на смартфон, която сега включва и новата технология Opel OnStar – личният асистент, който ни помага да намерим ресторант наблизо, да резервираме хотелска стая или да открием паркинг чрез консултант на OnStar на собствения ни език.



Като цяло, новата Insignia ме впечатли с високата си динамика и прецизност на управлението, повечето пространство, екипировката й с иновативни технологични решения и доброто съотношение между предлаганите качества и цената, която започва от 42440 лева. Всичко това я превръща в предизвикателство и съперник на  значително по-скъпи модели от т.нар. премиум марки.







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin probook Авто новини мобилна версия Auto news english version

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ