www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

МЕТРО България вече предлага над хиляда и сто вина от света и у нас

01.12.2017 | Авто новини: Лукс&Стил » Гурме, дегустация | Автор: Jordan Lukanov | 974 прочитания
A+ | A-





Търговска верига МЕТРО България даде начало на обновените си винени щандове и представи обогатения си винен асортимент на специално събитие в големия си магазин на булевард „Цариградско шосе“ в София. „МЕТРО вече представя над 1100 вина от над 20 държави от Европа, Северна и Южна Америка, Африка, Австралия и Океания. Работим с повече от 66 български и над 200 чужди винарни!“, каза при откриването Диана Бонева, директор „Снабдяване“ на МЕТРО България.

Компанията е вложила повече от 500 000 лева в реновацията на винените отдели в 11-е си магазина. „Добрата новина е, че на нашите щандове вие ще намерите вина и от малки винарни, което всъщност е помощта, окоазвана от МЕТРО на малките производители, продължавайки линията на подкрепа на малкия бизнес, която вече провеждаме в сектор „Плодове и зеленчуци“ и „Месо“, допълни Диана Бонева.

Новите винени отдели на МЕТРО създават комфортна атмосфера, съчетаваща удобството с удоволствието от пазаруването в атрактивна среда. Новото оборудване позволява по-добро излагане на вината и по-лесното им откриване от страна на клиентите. Асортиментът от Стария и Новия свят и България запазва и надгражда своята ширина, като едновременно с това екипът на МЕТРО отвря врати за нови интересни и свежи сезонни предложения от по-неизвестни региони, отличаващи се с добри качества и конкурентни цени.

Гости на откриването в София бяха основните доставчици от най-големите български винарни. Сред официалните лица при откриването бе и инж. Красимир Коев, изпълнителен директор на Изпълнителна агенция за лозата и виното на Министерство на земеделието, храните и горите.

От 24 до 26 ноември клиентите на МЕТРО София можаха да опитат вино от целия свят и България, както и да научат как да комбинират избраната напитка с хубава храна. Специални дегустации в МЕТРО София ще предложат вина от партньори на компанията - Меди Вали, Орбелия, Уайнбокс, Катаржина, Бибендум, Красийдо, Авенди, Вини Сливен, Пауър брандс, Домейн Менада, Мидалидаре, ВИ Брестовица.

Винените сектори във всички магазини, с изключение на складова база Банско и Слънчев бряг и магазин МЕТРО Плевен, предложиха на клиентите възможност да се включат в „сляпа дегустация“ – да опитат 3 специално подбрани вина, като разчитат единствено на сетивата си. Всеки, който се включи в тази дегустация и попълни кратка анкетна карта, участва за специална награда – селекция от 6 страхотни бутилки вино, които МЕТРО препоръчва.



Тагове: МЕТРО България магазин вино дегустация







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin probook Авто новини мобилна версия Auto news english version

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ