www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Volvo продава по-малко в Европа, повече в САЩ и Китай

03.11.2017 | Авто новини: Авто пазар » Световен опит | Автор: Georgi Ivanov | 1279 прочитания
A+ | A-





Volvo обяви, че продажбите на марката в глобален мащаб са нараснали с 5,3% през октомври, като ръстът в САЩ и Китай е спомогнал да бъде покрито намаляването на сделките на другите ключови за компанията пазари.

За миналия месец компанията е реализирала 47 841 коли, което означава, че продажбите за първите 10 месеца са достигнали 461 313 брой, като това е увеличение с 8,6% в сравнение със същия период на миналата година. Така шансовете Volvo да запише четвърта поредна година с рекордни продажби стават все по-сериозни.

Решаващи за ръста на продажбите са силното търсене на новия SUV модел XC60, както и моделите от серия 90 – седанът S90 и комбито V90.

В Китай ръстът на продажбите за октомври е 30%, а в Щатите продажбите са нараснали с 11%.

В Европа, Близкия Изток и Африка продажбите на Volvo са спаднали с 4,8%, а на домашния пазар на марката Швеция спадът е 3,5 процента.









Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin probook Авто новини мобилна версия Auto news english version

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ