www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Toyota може да остане в Льо Ман

26.10.2017 | Авто новини: Авто Спорт » Писта | Автор: Georgi Ivanov | 857 прочитания
A+ | A-





Toyota може още дълги години да остане в световния шампионат за издръжливост и в „24 часа на Льо Ман”, което определено ще е от помощ на организаторите на надпреварата. В края на този сезон напуска Porsche, а Audi вече си тръгна, така че оставането на японския гигант се превърна в много важен въпрос, иначе на най-високото ниво в LMP1 догодина може да се състезават само частни тимове, които не могат да си позволят хибридни технологии.

Шефът на моторспорт програмите на Toyota Шигеки Томояма, който е и президент на Toyota Gazoo Racing, намекна, че компанията може да остане в състезанията за издръжливост, но допълни, че все още няма решение по въпроса.

„Когато ситуацията се успокои, ще вземем решение, но най-вероятно ще продължим да се състезаваме в новия най-висок клас, който организаторите искат да създадат – обясни Томояма на автомобилното изложение в Токио. – Искаме да останем, единствената ни цел е да побеждаваме.”

Оставането на Toyota ще бъде допълнено и с ангажимент за конструирането на нов прототип за LMP1 за сезон 2020/2021, когато ще влязат в сила новите технически правила, които обаче все още не са изяснени.

И тъй като догодина се очакват няколко частни тима в LMP1, които обаче няма да ползват хибридни прототипи, за 2018-2019 може да има промяна в правилата, която да наложи колите на Toyota да спират по-често в бокса. Така ще се получи изравняване на силите, поне донякъде, а идеята е дистанцията между боксовете да е по-къса с разстояние, равно на 1 обиколка в Льо Ман. От Toyota обаче дадоха да се разбере, че са против каквито и да е промени в правилата за догодина. А новите правила за 2020 година трябва да са готови в началото на декември.









Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin probook Авто новини мобилна версия Auto news english version

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ