www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Двигателят с вътрешно горене още не се е предал

12.07.2017 | Авто новини: Коментари » Коментар | Автор: Georgi Ivanov | 2681 прочитания
A+ | A-





Ако се вярва на заглавията на част от автомобилните медии в световен мащаб през миналата седмица, то явно е дошъл краят на бензиновите и дизелови двигатели. Според нас, това изобщо не е вярно!

Много хора не разтълкуваха правилно информацията от Volvo, че всички модели на марката от 2019 година нататък ще се предлагат с някакъв вариант на електрификация. Това не означава, че всички нови модели на Volvo ще са електрически. Един ден може и да стане така, но не и засега.

Ние сме големи почитатели на приноса на електрификацията към развитието на автомобилите. И трябва да признаем на Volvo, че с тази информация компанията си гарантира място сред пионерите при налагането на най-модерните технологии за задвижване на автомобилите.

Но простият факт е, че добрият стар двигател с вътрешно горене все още има живот. Батериите все още не могат да осигурят задвижване на по-големи автомобили на по-дълги разстояния. Поне не на достъпна цена.

Но един това и това ще се случи, при това по-скоро от очакваното, тъй като в момента се влагат огромни ресурси в развитието на батериите за електромобили и все повече автомобилни производители се фокусират върху развитието на електромобилите.

Търсенето на автомобили с различна степен на електрификация (електромобили, plug-in хибриди и меки хибриди) расте неимоверно бързо и съвсем скоро все повече купувачи ще се насочат точно към тях. С всяка нова премиера на електромобил ставаме свидетели на това, че компаниите преодоляват основните трудности пред този тип водила – цената и пробега с едно зареждане.

Но всичко това ще доведе до нов проблем – зареждането на електромобилите. Броят на зарядните станции трябва да продължи да расте с темп, отговарящ на ръста на електромобилите и plug-in хибридите. Това е проблем, който трябва да бъде решен от автомобилната индустрия и отделните правителства иначе прогресът може да спре.

Саймън Фаулър

Главен редактор на списание AutoExpress









Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin probook Авто новини мобилна версия Auto news english version

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ