www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

В Америка се опитват да си купят концепт след реклама

13.06.2017 | Авто новини: Автоновини » Последни | Автор: Angel Sergeev | 1212 прочитания
A+ | A-





Cadillac се похвали, че телевизионна реклама с участието на концепта Escala е повишила търсенето на модели от бранда като цяло. Освен това, клиенти искали да си купят именно този автомобил, който обаче е само студия на този етап.

Идеята на американците била да загатнат пред хората как ще се развива марката през следващите години. Концептът беше показан миналата година и се очаква да повлияе на дизайна на новите модели на бранда.

Но доста от потребителите не схванали веднага посланието и вместо това се обадили да попитат за цената на автомобила. След като били разочаровани от отговора, в крайна сметка си тръгвали с CT6 като заместител.



Тагове: cadillac







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin probook Авто новини мобилна версия Auto news english version

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ